Odpowiedzi

2010-02-25T16:12:56+01:00
4/7 = 8/14 = 12/21 = 16/28 = 20/35
3/2 = 6/4 = 9/6 = 12/8 = 15/10
5/11 = 50/110 = 10/22 = 25/55 = 15/33
2010-02-25T16:14:07+01:00
4/7 = 8/14 = 16 / 28 = 32/56 = 64/112
3/2 = 1 1/2 = 6/4 = 1,5 = 12/8
5/11 = 10/22 = 20/44 = 40/88 = 80/176
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:16:27+01:00
4/7 = 8/14, 12/21, 16/28, 20/35

3/2 = 6/4, 9/6, 12/8, 15/10

5/11 = 10/22, 15/33, 20/44, 25/55