Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:15:52+01:00
Zad.2
Korzyści z hodowli:
a)kota
Kot jest raczej tylko po to, by być miłym i kochającym pieszczoty towarzyszem człowieka.
b)konia
Na koniach możemy uczyć się jazdy konnej.
c)krowy
Krowa daje nam mleko
d)owcy
Z wełny należącej do owiec robimy ciepłe ubrania, np.: swetry
e)kozy
Kozie mleko jest równie dobre jak krowie.
f)psa
Pies może bronić mieszkania i być bardzo dobrym pomocnikiem i towarzyszem.
13 2 13
2010-02-25T16:19:31+01:00
Psa i kota - są to w pewnym sensie "przyjaciele '' człowieka i daja wiele radości, zwiększają odporność (wyjątkiem są alergicy)
koń- przemysł koński,możliwość w dawnych czasach przemieszczania sie,jazda konna
krowa-mleko,mięso,
koza-mleko kozie, mięso,skóry
owce-wełna,mięso
5 3 5
2010-02-25T16:21:02+01:00
Przynosi takie korzyści np. jak wełna z owcy, mleko kozie , mleko z krowy , pies i kot może być naszym dobrym przyjacielem ,a konia to że możemy nim się pochwalić.;]
5 1 5