Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:14:44+01:00
Charakterystyka postaci powinna zawierać następujące elementy :

1. Przedstawienie postaci : imię , nazwisko , przydomek , wiek , wykształcenie .
2.Charakterystyka zewnętrzna :
a) istotne cechy w wyglądzie
b)sposób ubieranie się (styl)
c)sposób poruszania się i mówienia
d)usposobienie i sposób zachowywania się
3. Charakterystyka wewnętrzna :
a cechy charakteru i związane z nimi zachowania w danych sytułacjach
b) cechy umysłu : zdolności , amibicje , dążenia
c) system wartości : poglądy , wierzenia , zainteresowania , zasady
d) typ uczciwości ( stosunek do otaczającej go rzeczywistości )
4. Opinie innych o postaci .
5. Ocena postaci ( osobowości zachowań ) zalety i wady .
6. Osobisty stosunek do postaci
59 4 59
2010-02-25T16:16:25+01:00
Przedstawienie danego przedmiotu , jeżeli koleżanka to np. Dziś opiszę moją koleżankę Kasię która chodzi do klasy...
Potem wygląd zewnętrzny np Ma ona brązowe włosy...
Zastosowanie ( w wypadku człowieka to np co robi) lubi jeśc np frytki itp
Usposobienie nasze do tego przedmiotu i usposobienie przedmiotu do środowiska np Bardzo ją lubię. Kasia zawsze jest wesoła
Ocena postaci np postac negatywna, przedmiot negatywny/pozytywny
36 4 36
2010-02-25T16:17:05+01:00
Cechy charakteru-Moja koleżanka jest bardzo miła i uczynna.
wygląd zewnętrzny-ładna,zgrabna,brzydka,gruba
zachowanie-niegrzeczna,kulturalna itp
dane osobiste-imię nazwisko
wiek-13 lat
42 2 42