Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:05:49+01:00
Obliczam objętość sześcianu :
(*- znak mnożenia)
4*4*4=64cm³

Obliczam objętość graniastosłupa:
3*3*7=63cm³
odp: Większą objętość ma sześcian.
2010-02-25T17:23:00+01:00
Sześcian:
a=4
V=a^3
V=4^3
V=64cm^3

graniastosłup prawidłowy czworokątny:
a=3
H=7
V=PpxH
Pp=a^2
Pp=3^2
Pp=9
V=9x7
V=63cm^3

Odp. Większą objętość ma sześcian.

x - to mnożenie
^3, ^2 - to pierwiastek
V - objętość
Pp - pole podstawy