Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T23:05:29+02:00
1. Hip-Hop to kultura a Rap to muzyka
2. Rap to czesciej czarna muzyka a Hip hop taka bardziej "liajtowa"
3. hip hio jets okresleniem raczej na sposob myslenia ubierania sie robienia oktreslonych rzeczy pogladow stylu myslenia a rap to przede wszytskim MUZYKA
2009-10-17T23:07:40+02:00
Rap:polega na rytmicznym wypowiadaniu słów i rymowanu ich.
hip hop:ruch kulturowy ( rapowanie ,grafiti ,taniec, breakdance)(moda, slang hip hopowy, beat box)
1 5 1
2009-10-17T23:10:18+02:00
1. w Rapie się mówi a w Hip-Hopie się śpiewa
2.rap-muzyka hip-hop-kultura
3.rap to ruchy ciała hip-hop to