Odpowiedzi

2010-02-25T16:25:39+01:00
Prezes NIK- Jacek Jezierski
rzecznik praw dziecka- Marek Michalak
rzecznik praw obywatelskich- Janusz Kochanowski
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:26:08+01:00
Prezesa NIK-Walerian Pańko • Lech Kaczyński • Janusz Wojciechowski • Mirosław Sekuła • Jacek Jezierski

Rzecznika Praw Dziecka-Marek Michalak

Rzecznika Praw Obywatelskich-Janusz Kochanowski
4 3 4
2010-02-25T16:28:11+01:00
Prezes nik Jacek Jezierski
Rzecznika Praw Dziecka Marek Michalak

Rzecznika Praw Obywatelskich
Janusz Kochanowski

3 3 3