Odpowiedzi

2010-02-25T16:22:06+01:00
Ponieważ czujesz się czysty duchowo.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:23:13+01:00
Ponieważ, uświadamiasz sobie jakie posiadasz grzechy i co możesz zrobić żeby się poprawić
4 4 4
2010-02-25T17:55:51+01:00
Codzienny rachunek sumienia pomaga nam w rozważaniu nad sensem życia. Gdy po całym dniu wyodrębnimy swoje grzechy na pewno łatwiej będzie nam żyć . Będziemy wspierani przez Jezusa. Pomoże nam to w podejmowaniu trudnych decyzji , które często zagrażają naszej przyszłości.


Liczę na naaj ;)** Pozdrawiam ;;)*
10 3 10