Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:28:00+01:00
-kiedy i gdzie spędzałes dziecinstwo?
-czy miałeś udane dziecinstwo?
-jaką role odgrywałes w dziecinstwie?
-czy miałes przyjkaciół?
- kim dla ciebie byli rodzcie w dziecinstwie?
-jak zacowywałes się?
1 5 1
2010-02-25T16:28:04+01:00
Ile dziecko ma lat?
kiedy się urodziło?
czy ma rodzeństwo?
idt.:)
1 5 1
2010-02-25T16:28:05+01:00
Czy twoje dziecinstwo uważasz za udane?
1 5 1