Bardzo proszę o przetumaczenie wierszyka tak jak sie czyta po angielsku mi jest to potrzebne na jutro prosze bardzo

what am I? do you know?
Some people call me Mr H two O.
I'm as high as the sky,
i'm there when you cry
I'm as deep as the sea,
But you can't hold me.
I'm as long as a river'
As wide as a lake,
As wet as the rain
Or a chocolate milkshake.
Through valleys I go,
With me, flowers grow.
I'm as cool as a pool
And as cold as the snow.
What am I? Do you know?
Some people call me Mr H teo O.

3

Odpowiedzi

2010-02-25T16:31:26+01:00
Co ja? wiesz? Niektórzy nazywają mnie pan H Two O. jestem tak wysoki jak niebo, jestem tam, kiedy płaczesz jestem tak głębokie jak morze, ale nie możesz trzymać mnie. Jestem jak długo, jak rzeka "tak szeroki, jak jezioro, a na mokro, jak deszcz lub mleczne czekolady. dolinami iść ze mną, kwiaty rosną. jestem tak cool jak basen i zimne jak śnieg. What am I ? Do you know? Niektórzy nazywają mnie pan H teo O.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:32:43+01:00
Co ja? Do you know?
Niektórzy nazywają mnie pan H Two O.
Jestem tak wysokie, jak niebo,
Jestem tam, gdy płaczesz
Jestem tak głębokie jak morze,
Ale nie możesz trzymać mnie.
Jestem tak długo, jak rzeka "
Tak szeroki, jak jeziora,
Jak mokro, jak deszcz
Lub mleczne czekolady.
Poprzez doliny odejdę,
Ze mną, kwiaty rosną.
Jestem tak cool jak basen
I zimne jak śnieg.
Kim jestem? Do you know?
Niektórzy nazywają mnie pan H teo O.
2010-02-25T16:43:18+01:00
Co ja?
Niektórzy nazywają mnie pan H Two O.
Jestem tak wysokie, jak niebo,
Jestem tam, gdy płaczesz
Jestem tak głębokie jak morze,
Ale nie możesz trzymać mnie.
Jestem tak długo, jak rzeka "
Tak szeroki, jak jeziora,
Jak mokro, jak deszcz
Lub mleczne czekolady.
Poprzez doliny odejdę,
Z ...