Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:32:59+01:00
X+y=7
x-y=1 -> x=1+y

x+y=7
1+y+y=7
2y=6|:2
y=3

x-3=1
x=4

Spr. 4+3=7
4-3=1
2010-02-25T16:34:16+01:00
X+y=7
x-y=1

x+y=7
x=1+y

1+y+y=7
x=1+y

1+2y=7
x=1+y

2y=7-1
x=1+y

2y=6 /:2
x=1+y

y=3
x=1+y

y=3
x=1+3

y=3
x=4


Spr:
4+3=7
4-3=1
2010-02-25T16:35:05+01:00
X+y=7
x-y=1

x+y=7
x=1+y

1y+y=7
x=1+y

2y=7-1
x=1+y

2y=6 /: 2
x=1+y

y=3
x=1+y

y=3
x=1+3

y=3
x=4

3+4=7
4-3=1