Odpowiedzi

  • mmmo
  • Rozwiązujący
2010-02-25T16:42:28+01:00
A)2Pp+Pb
2Pp= 2 razy 2m razy 4m=16m kwadratowych
Pb=4razy 7m razy 4m=112m kwadratowych
Pc=112m kwadratowych +16m kwadratowych =128m kwadratowych
b)2Pp+Pb
2Pp= 2 razy 2cm razy 3,5cm=14cm
Pb=4 razy 4,5cm razy 3,5cm=63 cm kwadratowe
Pc=14 cm kwadratowe + 63 cm kwadratowe=77 cm kwadratowe
c)Pc=2Pp+Pb
2Pp= 2 razy 11dm razy 11dm=242 dm kwadratowe
Pb= 4 razy 11dm razy 11 dm=484 dm kwadratowe
Pc= 242dm kwadratowe +484 dm kwadratowe=726 dm kwadratowe
d)2,5mm=2,5cm
4,7cm
0,2dm=2cm
Pc=2Pp+Pb
2Pp=2 razy 2cm razy 2,5cm=10 cm kwadratowych
Pb=4 razy 4,7 cm razy 2,5cm =47 cm kwadratowych
Pc= 10 cm kwadratowych + 47 cm kwadratowych= 57 cm kwadratowych
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:42:46+01:00
A)
P1=4m*7m=28m²
P2=7m*2m=14m²
P3=4m*2m=8m²
Pc=(28m²+14m²+8m²)*2=100m²
b)
P1=2cm*4,5cm=9cm²
P2=4,5cm*3,5cm=15,75cm²
P3=2cm*3,5cm=7cm²
Pc=(9cm²+7cm²+15,75cm²)*2=63,5cm²
c)
P1=11dm*11dm=121dm²
Pc=121dm²*6=726dm²
d)
25mm=2,5cm
0,2dm=2cm
P1=2,5cm*4,7cm=11,75cm²
P2=4,7cm*2cm=9,4cm²
P3=2,5cm*2cm=5cm²
Pc=(11,75cm²+9,4cm²+5cm²)*2=52,3cm²

pozdro:)
4 3 4
2010-02-25T17:26:00+01:00
2*4*7=56m
2*4,5*3,5=31,5cm
11*11*11=1331dm
treba zamienic i pomnożyc
1 1 1