Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:35:04+01:00
2x-y=4
x+y=11 -> x=11-y

2*(11-y)-y=4
22-2y-y=4
22-4=3y
18=3y |:3
y=6

x+6=11
x=5

Spr. 2*5-6=4 -> 10-6=4
5+6=11
2010-02-25T16:35:47+01:00
2x-y=4
2*8-12=4
x-8, y-12

x+y=11
x-6
y-5
6+5=11


;]
2010-02-25T16:36:49+01:00
2x-y=4
x+y=11

2x-y=4
x=11-y

2(11-y)-y=4
x=11-y

22-2y-y=4
x=11-y

-3y=-18 /:-3
x=11-y

y=6
x=11-6

y=6
x=5

sprawdzenie:
2x-y=4
x+y=11

2*5-6=4 , czyli 10-6=4
5+6=11