Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:35:42+01:00
4x + 2 = 8 / - 2
4x = 6 / :4
x = 1,5

spr :
4 * 1,5 + 2 = 8
6 + 2 = 8
8 = 8
L = P

7x-4=x+2 / -x ; + 4
6x = 6 / : 6
x = 1

spr.
7*1 - 4 = 1 + 2
3 = 3
L = P
2010-02-25T16:35:58+01:00
A 4x+2=8
b 7x-4=x+2

a)
4x=8-2
4x=6 / : 4
x=1,5
Spr. 4 razy 1,4 +2=8
L=P

B)
7x-x=2+4
6x=6 / :6
x=1
Spr.
7 razy 1 - 4 =3
1+2=3
L=P
2010-02-25T16:36:16+01:00
4x+2=8
8-2=4x
6=4x
x=1,5

4*1,5 +2 =8
8=8

7x-4=x+2
7x-x=4+2
6x=6
x=1

1*7-4=1+2
3=3