Odpowiedzi

2010-02-25T16:42:51+01:00
Cena ksiązki = x
x+x+150=500/-150
2x=350/:2
x=175zł

Wychodzi ze by kosztowaly 175 ale jedna jest drozsza o 150zł
175+150=325 zł
I ksiązka - 325zł
II ksiązka - 175 zł
SPR.
325+175 = 500 zł
2010-02-25T16:43:40+01:00
1 ks:x
2ks:150+x
x+150+x=500
2x=500-150
2x=350//2
x=175
Jedna książka kosztuje 175zł a druga 325zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:44:15+01:00
X-jedna książka
y-druga książka

x+y=500zł
x=y+150zł

y+150zł+y=500zł
2y=500zł-150zł
2y=350zł/:2
y=175zł

x=y+150zł
x=175zł+150zł
x=325zł
odp.jedna książka kosztuje 325zł a druga 175zł