Odpowiedzi

2010-02-25T16:45:21+01:00
-błahy - nieistotny
-homar - skorupiak (zwierze)
-halny - górski
-horda - grupa koczownikow
-heban - drewno z roznych drzew
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:46:24+01:00
Błahy- niemający istotnego znaczenia lub wartości
homar- rak morski o dużych szczypcach
halny- silny, porywisty wiatr wiejący w Karpatach i Sudetach
horda- scalona grupa zwierząt tego samego gatunku
heban- drzewo podzwrotnikowe; hebanowiec, drzewo hebanowe, hurma hebanowa,
1 3 1