Odpowiedzi

2010-02-25T16:44:18+01:00
Grecy pokonali wielokrotnie silniejszą armię perską ponieważ grecki dowodca nie przestraszył się armii perskiej i z zaskoczenia ruszyła na persów którzy nie mieli czasu przygotowac swej konnicy. Ateńczycy szybko przebiegli dystans dzielący ich od łuczników dlatego perscy łucznicy nie zdołali oddac za wielu strzałów.
89 4 89
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:44:39+01:00
Grecy pokonali wielokrotnie silniejszą armię perską ponieważ grecki dowódca nie przestraszył się armii perskiej i z zaskoczenia ruszył na persów którzy nie mieli czasu przygotować swej konnicy. Ateńczycy szybko przebiegli dystans dzielący ich od łuczników dlatego perscy łucznicy nie zdołali oddać za wielu strzałów.
PzdR xd
17 4 17