Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T16:49:51+01:00
Dom jest usytuowany pod lasem, na zboczu z panoramicznym widokiem na okoliczne wzgórza Mogielicy i Ćwilina.
Teren jest ogrodzony i osłonięty
rosnącymi w około domu sosnami.
W ogrodzie zanjduje się grill.

Na parterze znajdują się: salon z kominkiem, pokój dwuosobowy, kuchnia (kompletnie wyposażona), ubikacja.

Na pierwszym piętrze znajdują sie: 4 pokoje : 3 pokoje z dwuosobowe, 1 pokój jednoosobowy




La maison est située près des bois, sur une colline avec vue panoramique sur les collines environnantes Mogielicy et Ćwilina.
La terre est clôturé et fermé
croissante dans les pins autour de la maison.
Dans le jardin zanjduje un barbecue.

Au rez-de-chaussée il ya: séjour avec cheminée, chambre double, cuisine (entièrement équipée), salle de bains.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:52:00+01:00
La cuisine- A gauche sous la mur est le refrigerateur blanc. A cote de le refrigerateur il y a la table bois et quatre les chaises. A droit il y a l' evier et l'etuve.
Salle de bain. - A salle de bain il n'y pas de fenetre. A droit il y a la baignoire. A cote de porte est le lavabo. En face d' entre est la machine a laver. Salle de bain est blanche.
La chambre- Les murs sont bleus. A gauche est la table bois. A cote de fenetre il y a le lit. SUR le mur est le tableau. Sur le planche il y a le tapis bleu.
La chembre- Les murs sont vertes. Dans cette chambre il y a beausoup des fleurs. A cote de la fenetre il y a la table. En coin il y a le lit. A cote de le lit est la lampe.
La salle de sejour- En centre il y a la table bois. A cote de cette table est la canape blanche. En face de la canape il y a l'armoire. Sur elle sont les fleurs.



Kuchania - po lewej stronie w rogu stoi biała lodówka. Obok niej pod oknem stoi drewniany stół i cztery krzesła. Po prawej stronie jest zlewozmywak i kuchenka.
łazienka - w lazience nie ma okien. Po lewej stronie jest wanna. Obok drzwi znajduje sie umywalka. Na przeciwko wejscia stoi pralka. Łazienka jest pomalowana na biało. Pokój- Sciany sa niebieskie. Po lewej stronie stoi drewniane biurko. Przy oknie jest łózko nad którym wisi obraz. Na podłodze lezy niebieski dywan
Pokój- Sciany sa zielone. Na parapecie jest dużo kwiatów. Przy oknie stoi biurko.W rogu przy drzwiach jest łóżko. Obok łóżka stoi szafka z lampką.

Pokoj goscinny- Na srodku pokoju stoi drewniany stół. Obok niego biała kanapa. Na przeciwko kanapy znajduje sie komoda na ktorej sa kwiaty