Potrzebuję na sztukę adresu STRONY INTERNETOWEJ, dla młodych (?) rysowników, artystów, pisarzy...
Takiej jak deviantART.
Najlepiej po polsku, ale po angielsku też może być.
Im więcej linków, tym lepiej!

HELP! :(
im szybciej, tym lepiej!

2

Odpowiedzi

2010-02-25T16:51:58+01:00
Http://www.digart.pl/ wydaje mi się, że o to chodziło :).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T16:54:19+01:00
Www.digart.pl
www.sma.cba.pl
http://ekspozycje.toplista.pl/
http://www.wiersze.akte.com.pl/
http://www.mlodziartysci.eu/
http://mlodziartysci.org/index.php?page=ksiega_gosci
http://www.swatchmtvplayground.com/pl-PL