Odpowiedzi

2010-02-25T17:04:29+01:00
1.śmierć-straszna,tragiczna,spokojna,nagła,
3.lament,rozpacz,smutek,żal
4.Raz kozie śmierć,Kto się na śmierć odważy, ten się wszystkiego waży
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:05:04+01:00
1. czarna godzina, pani z białą kosą,
2.idzie śmierc
3.smutek żal rozpacz gniew strach
4. Raz kozie śmierć,
-Czas i śmierć nigdy się uprosić nie dają.
-Kto się na śmierć odważy, ten się wszystkiego waży
-Na śmierć nie ma lekarstwa.
-Bitwa nie pokój, śmierć nie życie.
3 5 3