Odpowiedzi

2010-02-25T17:03:00+01:00
W dniu tak pięknym i wspaniałym,
Życzę ci serduszkiem całym,
Dużo zdrowia, sto lat życia
Milion złotych do zdobycia

Wszystko co piękne i wymarzone
Niech w Twym życiu będzie spełnione.
Niech życie słodko płynie,
a wszystko, co złe niech szybko minie.

Z okazji urodzin już pewnie dostałeś życzenia ...
wszystkiego najlepszego od innych -
ja wiec życzę Ci tego samego
ale ... 2 razy więcej !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:03:46+01:00
Rośnij duża, dzielna, zdrowa.
W 100% procentach odlotowa.
Nie zaglądaj do kieliszka, bo ci będzie grała kiszka.
Teraz coś dla Twojej główki, by nie było z niej makówki.
Śmiej się dużo, ucz się mało.
Na klasówkach ściągaj śmiało.
Bądź pomocna jak komputer.
Szybka jak japoński skuter.
Sympatyczna jak maskotka i słodziutka jak szarlotka.
Te życzenia są dla Ciebie, byś czuła się jak W SIÓDMYM NIEBIE!
2010-02-25T17:04:47+01:00

Nie będę Ci życzyć szczęścia, ponieważ jest przy Tobie.
Nie będę Ci życzyć zdrowia, ponieważ, tak Tobie jak i Twoim bliskim, dopisuje.
Nie będę Ci życzyć dobrych ocen, ponieważ nie oceny są ważne, lecz zdobyte doświadczenia i umiejętności.
Nie będę Ci życzyć miłości, gdyż masz jej aż w nadmiarze. Miłość Boga, rodzicielska i przyjacielska przepełnia Ciebie całego.
Więc cóż mam Ci życzyć?
Odwagi - aby szła z Tobą krok w krok.
Spokoju - aby siedział koło Twego serca dzień w dzień.
Żebyś, będąc sam ze sobą, nigdy nie czuł się samotnie.
Żeby przeciwności losu, ból i cierpienie pomogły Ci stać się silniejszym.
Żebyś spokojnie dryfował po falach swego życia, omijając przeszkody, a zatrzymując się na wyspach miłości i radości.
Żeby podróż nie była zależna od statku, lecz od siły Twych marzeń.
A gdy już opuścisz statek i staniesz na brzegu, żebyś nie miał ani jednej chwili, którą mógłbyś żałować...