Odpowiedzi

2010-02-25T17:05:00+01:00
X+2x+3x=1800
6x=1800
x=300
pierwszy stos=300
drugi stos=600
trzeci stos=900
1 5 1
2010-02-25T17:07:20+01:00
W pierwszym 100 w drugim 200 a w trzecim 300
1800/3=600
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:08:05+01:00
I stos - x
II stos - 2x
III stos - 3x

x+2x+3x=1800
6x=1800/6
x=300sztuk - I stos

2x=2*300=600 sztuk - II stos
3x=3*300=900 sztuk - III stos

sprawdzenie:
300+600+900=1800
1 1 1