Odpowiedzi

2010-02-25T17:16:09+01:00
1. Teatry
2. Dwie kultury Greckie Minojska i Mykeńska
3. Malarstwo i rzeźba
4.Budynki architektoniczne (świątynie)
5.Poematy o przygodach bogów i bohaterów
( Nie gwarantuje że to jest dobrze)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:17:44+01:00
-nauka w starozytnej grecji np.W dziedzinie astronomii Grecy opracowali koncepcję heliocentryczną układu planet
-literatura np.U źródeł literatury starożytnej Grecji stają dwa wielkie poematy genialnego, ślepego poety Homera iliada i odyseja
-filozofia np.
-teatr np
-architektura np. porządek dorycki Porządek koryncki porządek joński
3 3 3