Odpowiedzi

2010-02-25T17:13:42+01:00
Zimne prądy morskie ochładzaja powietrze. Na ląd zimne powietrze przybędzie przez wiatr.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:21:24+01:00
Wzdłuż zachodnich wybrzeży Europy i płw.Skandynawskiego płynie ciepły prąd, powoduje on podwyższenie temperatury powietrza i wzrost opadów. Płynący wzdłuż wybrzeży Ameryki Północnej zimny prąd obniża temperaturę powietrza i zmniejsza wielkość opadów. Wynikiem działania zimnych prądów morskich mogą byc, występujące w pasie wybrzeży, pustynie. :) troche tak wiecej ale warto wiedziec co mowic wrazie czego :)
5 3 5