Odpowiedzi

2010-02-25T17:15:37+01:00
Świadczę tym gdyż uczęszczam do kościoła, modlę się, wierzę w Jego cuda .
2010-02-25T17:16:46+01:00
Chodząc w każdą niedzielę i święta do kościoła, spowiadając się chociaż raz w roku przed Wielkanocą, podczas posty nakazane zachowując.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:17:18+01:00
-modlitwa
-pomoc bliźniemu
-przestrzeganie dekalogu
-uczestnisctwo we mszy świętej
-czytanie pisma świętego
-przyjmowanie komunii świętej
-pielgrzymowanie
-głoszenie ewangelii

//Proszę bardzooo//