Odpowiedzi

2009-10-18T09:41:05+02:00
Jesteśmy dziećmi słońca ponieważ żyjemy na Ziemi, a na Ziemi nie było by życia gdyby nie było energii słonecznej którą wytwarza słońce.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T09:41:09+02:00
Sławomir Urbanowski: To zrozumiałe, słońce jest nam potrzebne do życia. Jesteśmy dziećmi słońca. Nie tylko rośliny czerpią z niego energię. My także potrzebujemy promieni słonecznych, żeby prawidłowo funkcjonować. Widać to szczególnie właśnie teraz, zimą. Gdy niebo jest zachmurzone przez wiele dni, pada deszcz, śnieg, zaczynamy odczuwać skutki bardzo szybko. Wystarczy kilka pochmurnych dni, żeby pogorszył nam się nastrój, odnowiły się problemy skórne
14 3 14
2009-10-18T10:08:02+02:00
Too proste jesteśmy dziećmi słońca ponieważ słońce dało nam zycie to dzięki nim zyjemy i sie widzimy jezeli by nie było by słońca to swat by był ciemy ponumry smutny dzięki słońcu chce nam sie zyć:))
Jesteśmy dziecmi słonca muwi też ze jezus był taki promienny ja sóńcei to on nas stworzył
8 2 8