Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T09:56:05+02:00
1. sie gern rad fahren -oni jeżdzą chętnie na rowerze.
2.w tym musisz miec jakis błąd bo nawet słowik nie odszukał 'sien'
3. spielt sie gern schach? -ona gra chętnie w szachy?
4.sie mógen polnische kuche-oni lubią polską kuchnię
5.was macht sie gern? -co ona robi chętnie?
48 3 48
Powinno być ' sein' - ten wyraz jest i odmienia sie przez osoby. Mogło ci nie odszukać, bo jest to wyraz nieregularny :').
zgodzę się z tobą
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T09:56:17+02:00
1. Sie fahrt rad gern
2. Sie siest Musikfan?
3. Sie spielt gern schach?
4.Sie mogen kuche polnishe.
5.Was machen sie gern?
33 3 33
2009-10-18T11:35:12+02:00
1.Sie fahren gern rad.
2.sie sind Musikfan?
3.Sie spielt gern schach?
4.Sie mógen polnische kuche.
5.Was macht sie gern?
24 3 24