Odpowiedzi

2010-02-25T17:19:28+01:00
1.Gość i ryba trzeciego dnia cuchnie.
2.Gość nie w porę gorszy Tatarzyna.
3.Gość w dom – Bóg w dom.
4.Gość w domu – baba w ciąży.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T17:21:14+01:00
Gość i ryba trzeciego dnia cuchnie.
Gość nie w porę gorszy Tatarzyna.
Gość w dom – Bóg w dom.
Gość w domu – baba w ciąży.
Gość miły i chleba żal.
Jaki gość, taka jemu cześć.
Gość jest najpierw jak złoto, potem jak srebro, w końcu ciąży jak żelazo.
Choć cichy gość, a kłopotów dość.
1 5 1