Odpowiedzi

2010-02-25T17:21:53+01:00
Według mnie takimi owadami są pszczoły.
Produkują miód .Jest on źródłem pożywienia.
Ale także wykorzystuje go się w przemyśle chemicznym (kosmetycznym,farmaceutycznym ) .

:)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:26:50+01:00
W gospodarce mają znaczenie pszczoły. Są one bardzo potrzebne. Zapylają nasze zboża i kwiaty a w dodatku zbierają miód który bardzo lubimy. Pożytecznym owadem jest tez biedronki. Ponieważ żywią się mszycami.
3 1 3