Odpowiedzi

2010-02-25T18:27:54+01:00
Wystarczy że zaznaczysz pliki które chcesz wypakować.
Klikniesz na jednych z nich prawym przyciskiem myszy, wybierzesz "wypakuj tutaj", bądź "wypakuj" i wskażesz miejsce wypakowania danych plików.

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T22:20:57+01:00
Zaznacz Kilka Plików PPM i Kliknij Jedną Z Kilku Opcji : "Wypakuj Tutaj" , "Wypakuj Pliki" , "Wypakuj do Folderu ... " lub "Wypakuj Karzde Do Osobnego Folderu" Z wyodrębnianiem plików jest podobnie zaznacz kilka plików i kliknij wyodrębnij wrzystkie oto cała filozofia Wypakowania i wyodrębniania kilku plików

Pozdrawiam