Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:23:58+01:00
Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców na wystawę "Moje miejsce na ziemi" , która odbędzie się dnia 27.02.2010 roku o godz. 10 w szkole Podstawowej nr 8 w sali gimnastycznej. Będziemy zaszczyceni wasza obecnością.

Organizatorzy
1 5 1
2010-02-25T17:41:42+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców wsi Jeleniowo na wystawę pt. ,,Moje miejsce na ziemi". Wystawa odbędzie się dnia 30.05.2010r. o godz. 13.00 na placu przed Urzędem gminnym w Jeleniowie. Wszyscy, którzy przybędą na tą wystawę zostaną serdecznie przywitani przez Prezydenta wsi Jeleniowo. Czeka na nich poczęstunek: kawa z mlekiem i ciasto.
Serdecznie zapraszamy!
Organizatorzy wystawy
1 5 1