Odpowiedzi

2010-02-25T17:28:13+01:00
Syzyfowe prace-odrażające metody wynaradawiania młodych polaków

szkoła-jesteśmy polaki i nikt nie zabrania nam mówic polskim jezykiem ani yczyc sie historii polski

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:28:23+01:00
- dziś w szkole uczymy się w języku polskim
- nauczyciele w większosci są polakami, nie rusyfikują nas
- bez żadnych konsekwencji mówimy po polskim
- nie otrzymujemy kar cielesnych
- mozemy czytać, opracowywać dzieła wszystkich polskich artystów
- nie musimy przymusowo chodzić na rosyjskie przedstawienia, lekcje
- nie jesteśmy zastraszani
2 1 2