Odpowiedzi

2010-02-25T17:26:39+01:00
Matylda Stągiewka – piękna dziewczyna, w dzieciństwie wyszydzana jako brzydula, która obecnie mści się za dawne upokorzenia, rozkochując w sobie i porzucając kolejnych chłopców. .

Urodziwa Matylda ubiera się pięknie, ale jest pustą dziewczyną.

Matylda Stągiewka – piękna dziewczyna, w dzieciństwie
wyszydzana jako brzydula, która obecnie mści się za dawne upokorzenia,
rozkochując w sobie i porzucając kolejnych chłopców
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T17:27:54+01:00
Matylda Stągiewka była dziewczyną Maćka, wiecznie zapatrzona w sobie, rozkochująca chłopaków i rzycająca ich po kilka dniach. Była ładna - wysoka i szczupła. Gdy chodziła z Maćkiem kazała mu sie ubierac wedle jej gustu. Zwykle obgadywała go z koleznkami.

ps.BYła wredna xD


jak źle to nie spamuj, tylko napisz
2 3 2