Odpowiedzi

2010-02-25T17:31:19+01:00
A)prostopadłościanu o wymiarach 2cm x 1dm x 5mm
v=2*10*0,5=10cm³
p=2*10=20cm²
b) sześcianu o krawędzi 1,2 cm
v=1,2*1,2*1,2=1,728cm³
p=1,2*1,2=1,44cm²
2010-02-25T17:34:27+01:00
A)a=2 cm
b=1dm=10cm
c=5mm=0,5 cm
Pc=2×(2×10)+2×(10×0,5)+2×(0,5×2)=2×20+2×5+2×1=40+10+2=52(cm²)
V=2×10×0,5=10(cm³)

b)a=1,2cm
Pc=6×(1,2×1,2)=6×1,44=8,64 (cm²)
V=1,2×1,2×1,2=1,728(cm³)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:36:18+01:00
1dm = 10 cm , 5mm = 0,5 cm
V=2cm*10cm* 0,5cm = 10 cm ³

P1 - 2cm*10=20cm ²
P2 - 10cm*0,5cm= 5 cm ²
P3- 2cm*0,5 = 1 ²

Ppc - 20cm²*2+5cm²*2+1cm²*2 = 40cm + 10 cm + 2 = 52 cm ²

___
v-1,2cm*1,2cm*1,2cm=1,728 cm ³

P1 = 1,2 cm * 1,2 =1,44 cm ²

ppc - 1,44 cm ² * 6 = 8,64 ²