Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:36:51+01:00
Mam 5 pytań:
1. Dlaczego nie powstrzymałes sie od zabicia Stolnika?
2. Czy po wystrzale załowałeś tego, co zrobiłeś?
3. Czy chciałeś umrzeć? Gdy Gerwazy do Ciebie strzelał? Co wtedy czułeś?
4. Dlaczego nie czekałeś na Ewę?
5. Dlaczego wróciłeś do Spolicowa?
13 4 13
2010-02-25T17:39:01+01:00
- dlaczego zastrzelił pan stolnika?
- w jakim celu zachodził pan do zamku stolnika?
- dlaczego podano panu czarna polewkę?
-czemu został pan mnichem?
- czy kochał pan córkę stolnika?
- dlaczego pan zaczął nowe zycie bedeąc mnichem?
-czy kochał pan swojego syna?
-czy warto było sie zemscic na stolniku?

18 4 18