Odpowiedzi

2010-02-25T17:34:09+01:00
Drogi kolego!
Serdecznie Cię pozdrawiam i gorąco choć za oknem u nas grudniowe zimne lecz słoneczne popołudnie.Szkoda ze cie tu ze mną nie ma byśmy razem poszedli na sanki. U nas jest zima mroźna lecz bardzo piękna,poświeci słońce i nie czuć jak mróz szczypie w uszy i w nos. Są tu u nas wysokie pagurki na których można zjeżdżać na sankach a niedalego jest świetne lodowisko.
W Polsce zima jest najpiękniejsza.
Pozdrawiam
Twój kolega...............
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:50:26+01:00
(prawy górny róg miejscowość i data)


Droga Marietto!
Na początku tego listu chcę Cię przeprosić za to,że dawno się do Ciebie nie odzywałam.Ostatnio mam sporo nauki i dlatego nie pisałam do Ciebie.
No więc u mnie wszystko ok.W szkole jakoś daję sobie radę.W domu też wszystko w porządku.Muszę Ci powiedzieć,iż u nas w Polsce prawdziwa zima nadal trwa i nie chce nas opuścić.Powiem Ci,że z jednej strony to fajnie bo bardzo lubię zimę,a z drugiej to jak wszyscy trochę czekam już za wiosną.Na dworze jest pełno śniegu,więc często nawet całą rodziną lepimy bałwana i świetnie się przy tym bawimy.Dawno takiej zimy już w Polsce nie było.A teraz gdy już jest i jest taka ostra,to pewnie większość Polaków chciałaby,żeby już nas opuściła.Od początku tej pory roku podziwiam zwierzęta.Mój tata zrobił karmnik,codziennie z mamą dokarmiamy ptaki.Razem przygotowujemy im różne smakołyki.Często chodzimy na spacery.Fotografujemy uroki naszej pięknej zimy.Budynki są całe ośnieżone,drzewa wyglądają tak ślicznie.Tata często organizuje mi i moim znajomym kulig.Bardzo to lubimy.Mam nadzieję,że kiedyś spędzimy razem troszkę zimy.Zobaczysz jaka Polska tą mroźną porą roku jest piękna i zachwycająca.Zimowe uroki naszego kraju na pewno Ci się spodobają.Już nie mogę się doczekać kiedy wybierzemy się razem na zimowy spacer,wspólny kulig.
Napisz co tam u Ciebie.Jak w szkole?.Jaka pogoda w tej twojej Anglii?

Pozdrawiam cieplutko(imię)

1 5 1