Spośród wymienionych ssaków wypisz nazwy tych, które po urodzeniu
a) są samodzielne
b) wymagają opieki rodziców

chomik, krowa, wiewiórka, kret, pies, kot, dzik, sarna, słoń, niedźwiedź, wilk, świnia, koń królik, świnka morska

3

Odpowiedzi

2010-02-25T17:33:21+01:00
Samodzielne:świnia,świnka morska
krowa sarna



z pomocą rodziców: pies kot wiewiórka kret dzik słoń wilk koń
12 3 12
2010-02-25T17:35:27+01:00
A) są samodzielne- chomik,dzik,wilk,świnka morska

b) wymagają opieki rodziców-krowa,pies,kot,sarna, slon, niedzwiedz,swinia, koń,krolik,kret,wiewiorka

Tak mi sie wydaje ze powinno byc ale nie wiem na 100%
37 2 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:36:14+01:00
Samodzielne: świnka morska,krowa,sarna


pomoc: pies kot wiewiórka kret dzik słoń wilk koń,chomik,wilk,świnia

Chyba tak;)


Ty Up:P Chmomik rodzi się ślepy:)
29 4 29