Proszee o Pomoc mam do zrobienia zadania z matematyki 1 gimnazjum
PODRECZNIK matematyka 1 podrecznik gimnazjum zielony na dole czerwony znaczek matematyka z plusem
ZADANIE 1, 2 STRONA 162
MOŻE KTOŚ MA JUŻ ROZWIĄZANE Proosze <sprawdź czy umiesz>

3

Odpowiedzi

2010-02-26T12:12:14+01:00
Zad.1
5x-15xy-10=5(x-3xy-2)
Odp.: C

zad.2
2a²b²-8a²b=2ab(ab-4a)
Odp.:C
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T13:13:12+01:00
Zadanie 1
5x-15xy-10=5(x-3xy-2) Odp: C


zadanie 2
2a²b²-8a²b=2ab(ab-4a) Odp: C
4 5 4
2010-02-26T14:20:38+01:00
1.

5x-15xy-10=
5 * (x-3xy-2)

Odp C

2.

2a²b²-8a²b=
2ab * (ab-4a)

Odp C
3 2 3