Odpowiedzi

2010-02-25T17:36:17+01:00
Popielec Wielkanoc Boże Narodzenie trzech króli niedziela palmowa
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-25T18:12:13+01:00
1.Boże Narodzenie
2.trzech króli
3.Popielec
4.niedziela palmowa
5.Wielkanoc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:36:26+01:00
Uroczystość Świętej Bożej Rodzicielki (1 stycznia)
# Uroczystość Objawienia Pańskiego (6 stycznia)
# Uroczystość św. Józefa (19 marca)
# Uroczystość Wniebowstąpienia Pańskiego (święto ruchome obchodzone w czwartek po VI Niedzieli Wielkanocnej - 40 dni po Wielkanocy)
# Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa (Boże Ciało) (święto ruchome obchodzone w czwartek po uroczystości Najświętszej Trójcy - 60 dni po Wielkanocy)
# Uroczystość św. Piotra i Pawła (29 czerwca)
# Uroczystość Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny (15 sierpnia)
# Uroczystość Wszystkich Świętych (1 listopada)
# Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny (8 grudnia)
# Uroczystość Narodzenia Pańskiego (25 grudnia)
LICZE NA NAJ