Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:39:47+01:00
Witaj :


Najpier narysuj :
1.Narysuj czarną dzióre
2.A pod spodem a pod tą dziurą jakieś zajęcie z zycia codziennego
A nastepnie lekkie wciąganie przez tą czarną dziure tego człowieka
2010-02-25T17:40:18+01:00
No nie wiem czy to pasuje ale dam swój pomysł.
Pani Kowalska biegła do sklepu szybko do jednego drugieja trzeciego itd biegła jak struś w gorącej wodzie kąpanej.
Lub
-Pani Ewa czejkała na swoja kolej w przychodni czekała tak długo ,ze myślała ,ze stanie sie kurą i wysiedzi jajko.
1 1 1
2010-02-25T17:43:17+01:00
1. czarna dziura wciąga kalendarz
2. przepaść a nad nią stoi ludek i patrzy w dół, a po drugiej stronie ktoś już spada
3. serce za szybą, którą dotyka dłoń