Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:40:24+01:00
1,nie przeszkadzac.
2,dokladnie oglądać eksponaty które są naprawde interesująće
3,słuchac przewodnika lub czytac opisy
3.udawac ze jest się w innym swiecie ze przeniosło się do przeszłości
4 2 4
2010-02-25T17:44:40+01:00
1.Oglądanie z Kolegami/Koleżanki zabytków
2.Czytanie Informacji o zabytkach
3.Rozmawianie z przewodnikiem o zabytkach
4.Przebierać się w dawne stroje
5.Robienie zdjęć razem z kolegami przy zabytkach
6 2 6