Odpowiedzi

2010-02-25T17:37:20+01:00
Tysiąc dziewięćset dziewiędziesiąty czwarty burak leżał w koszu i czekał na przerobienie na cukier.
2010-02-25T17:37:47+01:00
Gdy był rok tysiąc dziewięćset dziewiędziesiąty dziewiąty umarł mój nauczyciel od języka polskiego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:39:35+01:00
Mamy rok tysiąc dziewiętset dziewiędziesiąty dziewiąty, właśnie w tym roku otwarty zostanie nowy szpital w poznaniu.
1 1 1