Odpowiedzi

2010-02-25T17:40:46+01:00
* Samotne serce- epitet
* " O Panie! To Ty na mnie spojrzałeś!"- apostrofa
*Słońce wołało turystów- przenośnia
* Życie mnie kocha.. - przenośnia
Życie mnie niszczy...- przenośnia
* Dumny jak paw- porównanie
* Wylałam morze łez- przenośnia
51 4 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:43:38+01:00
Witaj :
1.Epitet
2.Apostrofa
3.Oksymoron
4.Personifikacja
5.Porównanie
6.Epitet
2 3 2