Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:47:54+01:00
Poeta broni wartości, prawdy,zasad moralnych.
poeta pełni role proroka:przepowida upadek tyrana,ponieważ jego rządy są oparte na fałszu.
poeta ostrzega przed skutkami moralnymi i historycznymi wprowadzonego terroru.
2010-02-25T17:50:07+01:00
Rolą poety jest spisanie a zarazem upamiętnienie wydażeń faktów mających miejsce w czasie nieobecnym .Pomimo upływu czasu ruzne wydażenia ważne dla społeczeństwa i historii wciąż będą rozpamiętywane ponieważ pisali o nich wielcy poeci inie tylko .