Odpowiedzi

2010-02-25T17:45:28+01:00
Burza w lecie.Jest ona bardzo mocna,słychać trzaski,widac bardzo oświetlone pioruny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:51:01+01:00
Było to w południe latem , kiedy byłam u koleżanki . Cały dzień spędziłyśmy razem , ponieważ była piękna pogoda . W pewnym momencie , nawet nie wiedziałyśmy kiedy zaczął wiać silny wiat , a niebo zrobiło się całe czarne . Kiedy zaczęło to się szybko uciekłyśmy do domu , dla bezpieczeństwa . Gdy weszłyśmy do domu , w tym momencie lunął deszcz , pioruny zaczęły bić i nawet jeden z nich uderzył w pobliskie mieszkanie . Ja i koleżanka byłyśmy same w domu , okropnie się bałyśmy . Przez całą burzę patrzyłyśmy przez okno na straszną burzę , a kiedy się ona skończyła byłyśmy bardzo szczęśliwe , a strach nam minął .