Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:48:31+01:00
W okolicy w której mieszkam jest piękny park.
Rośnie tam mnustwo róznych gatónków drzew i roślin. Moim ulubionym jest pewien ogromny dąb, któr ma podobno ponad 100 lat. Jest tak równiez niewielki staw, mieszkają w nim wspaniałe, kolorowe rybki, które często wyskakują z wody aby zaczerpnąć powietrza, obserwuję wtedy ich wspaniałe barwy. Liście drzew zwykle pięknie szeleszczą, jesienią można stworzyć z nich piękny kolorowy bukiet. To miejsce jest naprawdę cudowne.
3 5 3
2010-02-25T17:49:28+01:00
Niedaleko mojej wsi jest piękne miasto Warszawa ,
Można zobaczyc tam wiele pięknych miejsc np. duży piękny park , schronistko ze zwierzętam w którym można pomagac , muzea .
Uzasadnienie .
Wybrałam te miejsc ponieważ jest najpiękniejszym miastem w polsce . ( ja koło niej mieszkam , ale możesz zmienic na swoje miasto )
2 3 2