2 kwadrat b dla a=-0,4 b=6
______________
pr kwadrat s dla p= -dwie i jedna trzecia r= jeden i jedna druga s= -3,2
____________
5x kwadrat y dla x=- 0,5 y =-3
_______________
6x sześcian yz dla x=jednadruga y=-trzyczwarte z=-dwietrzeci
____________
bardz

2

Odpowiedzi

2010-02-26T16:50:06+01:00
2 kwadrat b, podejrzewam, że powinno być "2a kwadrat b", więc

2a²b = 1,92


______________________
pr kwadrat s dla p= -dwie i jedna trzecia r= jeden i jedna druga s= -3,2

pr²s = 4,8


______________________
5x kwadrat y dla x=- 0,5 y =-3

5x²y = -3,75


______________________
6x sześcian yz dla x=jednadruga y=-trzyczwarte z=-dwietrzeci

6x³yz = 0,375

Proszę ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:06:10+01:00
2a kwadrat b
2*(-0,4)kwadrat*6=1,92

pr kwadrat s
-2 1/3*1 1/2kwadrat*(-3 1/5)=16,8

5x kwadrat y
5*(-0,5)kwadrat*(-3)=3,75

6x sześcian yz
6*(1/2)szescian*3/4*2/3=3/8
Pozdrawiam donia2111:)