Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:49:11+01:00
Współczesny Samarytanin powinien :
-być przyjacielski
-pomagać ludziom biednym
-pomagać np w zakupach osobom niepełnosprawnym
-umie poradzić w trudnych sytuacjach
-nie jest mściwy
-nie pamięta złego
3 2 3
  • 8888
  • Początkujący
2010-02-25T17:50:26+01:00
Miłosiernym samarytaninem jest każdy człowiek który bez względu na wszystko okaże miłość do drugiego człowieka nie zwracając uwagi na korzyści materialnie lub pozycje społeczna.Miłosiernym Samarytaninem jest człowiek dobry i nie obojetny na potrzeby innych.
sprobuj cos znalesc w internecie powinno byc.;)
10 4 10