Odpowiedzi

2010-02-25T17:47:30+01:00
2010-02-25T17:47:42+01:00
1m-100cm
a więc
plan ten przedstawiony jest w skali 1:100
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:50:49+01:00
Mieszkanie w rzeczywistości - 64 m²
mieszkanie na planie - 64 cm²
100 cm = 1 m
100*100=1*1
10000 cm²=1m²

64m²*10000=640000cm²

64 cm² - 640 000 cm²
1 cm² - 10 000 cm²

1 cm²= 1cm*1 cm
10 000 cm²= 100cm*100 cm

1 cm - 100 cm
1:100

Odp.: Plan sporządzono w skali 1:100.
2 5 2