PILNE !!!

Na planie mieszkania wykonanym w skali 1:200 podłoga ma wymiary 3 cm na 4,5 cm.
Właściciel mieszkania planuje wykonanie remontu tej podłogi.W tym celu chce zakupić deskę podłogową.Oblicz jaki będzie koszt zakupionych desek skoro cena 1 m² wynosi 45 zł.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:59:24+01:00
W skali 1;1

Bedzię 600cm x 900 cm / 6m x 9m

6 x 9 = 54m2

54 x 45zł = 2430zł
2010-02-25T18:01:41+01:00
1:200
1cm-2m

Wyliczam pow. mieszkania 3cm-600cm
4,5cm-900cm

wyliczam ile metrow w mieszkaniu 6m*9m=54m2
cena 54*45zł=2430zł
2010-02-25T18:02:11+01:00
3cm *200= 600cm= 6 m
4,5cm*200= 900cm= 9m
P= 6*9=54m^2
54*45=2430zł