Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:03:05+01:00
Załóż koszulkę / bluzę z długimi rękawami. Wyrwij kawałek kartki z zeszytu max ⅕ strony i napisz to co potrzebujesz. Wsadź ściągę pod rękaw na dolnej stronie ręki. Zasłaniaj dłonią kartkę, gdy będziesz ją wyciągał spod rękawa.

THE END
2010-02-25T18:03:33+01:00
Jeśli mozesz miec zeszyt na ławce to ten sposób jest najlepszy.
wyrywasz kartke albo bierzesz jakis stary sprawdzian i na samym dole kartki piszesz ściągę. kartke wkładasz na początek zeszytu i wysuwasz tak, żeby widzieć ściągę. ZAWSZE DZIAŁA :P